Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Template and Design Editing By:
@ Serikandisufi Design @

Powered by Blogger

Wednesday 30 July 2008

Mala Fide' - Berniat Jahat

Terus terang saya begitu terperanjat dengan "kenakalan" mereka yang "mengadakan" poster Kabinet Bayangan Kerajaan PR ini. Ayat yang mula terpacul di minda dan rasa saya ialah : "siuman ke depa ni?" Lagi tergetus di hati saya : "kalau bukan bodoh maka sangat berniat jahat!". Saranan saya, hentikan SEGERA kebodohan dan kegilaan ini.


Let see betapa tidak siumannya.........


LETS SEE THE SHADOW GOVERNMENT In parliamentary governments, the largest opposition party often refers to itself as a shadow government in which top leaders of the opposition are prepared to assume certain ministries should their party come to power in an election.




Lets see our Malaysia PR shadow government…….any comments

Lihat juga di.....

3 comments:

  1. Bengap la c kula ni... Time2 mcm ni la dia nak kluarkan n publish benda2 mcm ni... Sure ramai x puas ati punya...

    Lepas ni kalau ada orang tanya saya,
    "Siapa Lim Kit Siang?", saya nak jawab je, "Ntah, tak kenal, sape tu?"

    ReplyDelete
  2. anyway...kalolah ini yang dibayangkan sebagai kabinet bayangan...belive me they all went insane..kula ni tak cerdik..dia dah menunjukkan agenda dia tranpa disedari...jgn lupa kalo ini kabinet bayanganya maka peristiwa 13 mei mungkin berulang malah lebih parah. dan jika ini yang in implementasikan maka..mereka2 yg mnyusun barisan ini telah menghina PERLEMBAGAAN NEGARA yg meletakkan ISLAM sebagai agama rasmi. Mana mungkin seorang yang bukan ISLAM diletakkan sbg menteri di jabtan perdana menteri di bawah kor agama? gila ke ape? ISLAM ada guideline bagaimana utk menyantuni mereka yg beragama selain dari ISLAM ttp agama lain? prove it!!!TGHH diletakkan sbg menteri kesenian , kebudayaan & warisan. anyway org PAS tdk berjuang utk kuasa, jgn perlekahkan org PAS dgn 'mainan' gila ini..PAS dah lama dgn sepak terajang politik ini ... PKR br 7-8 thn n DAP? no worth..jgn bermain api kelak sdri yg merana..fikir2kan..

    ReplyDelete
  3. Cadangan balas di atas Blog Kula lawati zahidyusof.blogspot.com/ nikhassanazmi.blogspot.com

    ReplyDelete